Ik zou dan namelijk liever gelijk voor een jaar abonnement gaan omdat ik niet super veel vrije tijd heb en op mijn gemak wil kunnen kijken. Maar als jullie zeggen dat het het waard is, dan heb ik het er zeker voor over!
De reden waarom ik hiermee wil beginnen, omdat ik een 2 jarige heb die ik eind dit jaar/begin volgend jaar rustig wat dingetjes wil gaan leren, en haar manier me heel erg aanspreekt.
Alleen is mij nog steeds niet echt duidelijk, of het een beetje lijn en structuur heeft zodat je ook weet "waar" je met een jong dier moet beginnen. Ervaring met jonge dieren is er ruim voldoende, maar ik wil het nu eens "anders" aanpakken dan voorheen. Gewoon nog meer aandacht voor de band met je paard (pony in mijn geval). Het is niet zo zeer dat ik niet weet waar ik moet beginnen met een jong dier, maar meer dat ik me af vraag of haar systeem een "startpunt" heeft en een logische volgorde.
Dus, wat zijn jullie ervaringen, hebben jullie er veel baat bij? en wat vond je heel erg fijn om te leren en wat merk je bij je paard?
Mocht ik er mee starten, zal ik in dit topic ook zeker de vorderingen bij houden