Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Newlander schreef:Ik had een erg angstige pony die snel ontplofte en ook erg bang was voor opstappen wat voor veel problemen zorgde dankzij deze methode heb ik een compleet andere pony gekregen eerst geloofde ik er niet zo in maar zou het nu iedereen aanraden ik zie duidelijk vooruitgaan in gedrag en daarbij is onze band naar mijn mening hier ook beter door geworden!
petra8 schreef:Ik heb ook door de TRT methode een heel ander paard gekregen. Is veel minder bang, heeft meer zelfvertrouwen, gaat niet meer aan de kletter met rijden, blijft stilstaan bij opstappen, laat zich poetsen en aanraken, laat het hoofdstel indoen, heeft veel minder last van voernijd en singelnijd enz.
Als ik dit zo tik denk ik dat zijn hele normale dingen die elk paard moet kunnen maar die van mij had totaal geen vertrouwen meer in de mens. Door TRT heeft mijn paard weer een beetje vertrouwen gekregen in de mensen.
Excalibur schreef:Ik krijg les van Edith-Marjan van https://www.uniekmetpaarden.nl/ Of ze in Laren/Hilversum komt zou je even moeten vragen. Voor mij komt ze naar Stroe maar weet dat ze door bijna heel het land rijdt.