Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarianneW schreef:Ik ben wel benieuwd naar het filmpje.
Komt hij dan over de schoft of zo?
candalisa schreef:Mijne heeft dit probleem ook hoor komt gewoon omdat ze een lage schoft hebben ik moest er een staart riem aan doen om dit tegen te gaan...
Janneke2 schreef:Ik zie op zich wel een lange hals, maar ook een neus achter de loodlijn.
Wat mij betreft is het ding dus te kort. (Een speciale XL voor kwpn'ers ofzo...)
Captain schreef:Heb je dit probleem ook als je hem losser doet?
Floortz schreef:Gewoon weglaten en je paard belonen op het moment dat hij voorwaarts neerwaarts gaat. Je ziet helemaal op het laatst dat hij wat gaat zakken, maar die neus moet naar voren, en dat kan niet met dat ding.
xMalibu schreef:Op mijn werk worden er dagelijks zo'n 15 paarden met dat ding gelongeerd. En ik zie dat ding wel vaker bij eentje op z'n schoft liggen, maar dat is alleen als ze hun rug niet goed gebruiken. Zodra ze hun rug goed gebruiken blijft ie wel liggen
Nies_ schreef:Bij mij schuift hij altijd gigantisch naar achteren. Hoe beter ze lopen hoe erger het is. Ik zou zeker de dubbele longe eens een kans geven, op het begin een gedoe met al die lijnen, maar als je het eenmaal door hebt kun je er heel veel mee.
Jaime_ schreef:Ik vind die longeerhulpen maar ondingen, als je goed oplet krijgen ze elke keer als hun been in de beweging naar achteren gaat een rukje in hun mond aan die kant.
Ik zou ook zeggen lekker dubbele longe pakken of anders simpele touwtjes met een longeersingel. Maar voorkeur voor dubbele longe. Touw van de dubbele hoeft niet achterlangs, kan ook over zijn rug heen..