Klopt ts, maar het is dus jullie verantwoordelijkheid om je instructie te toetsen, zelf ook weten waar je het over hebt, instructeur is een vrij beroep niemand controleert en iedereen kan roepen wat ze willen. Ik vind dat een groot gevaar want ik zie veel mis gaan, kijk maar eens naar alle topics op bokt met vragen over rijden.
Doordat er zoveel mensen met een paard zijn die niet de kennis hebben en hulp zoeken in goed vertrouwen is er veel ruimte voor instructeurs en de juiste eruit filteren is lastig.
Er zit zeker waarheid in onze reactie, het is de waarheid, punt.
En ja veel instructeurs zijn er niet mee bezig, die houden de lesklant bezig en tevreden, geven aandacht en complimenten, er zijn e 'tb die moeten ervan leven dus klanten tevreden houden is heel belangrijk grijk voor de inkomsten.
Ik heb het in m'n lessen ook niet over rechtrichten, al is het wel een heel groot gedeelte waar het om draait en wat 't uiteindelijke doel is, maar dan weer m'n vraag, wat verstaan jullie eronder en wat is het verschil rechtrichten en rechts tellen, want als je ermee bezig bent, weet je wat je doet, toch?