Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jimbo schreef:Heeft iemand anders al gelongeerd? Doet hij het dan ook?
Zoiezo volte afzetten zodat hij snapt dat hij rond moet gaan. En net als vorige keer weer oefenen.
Runa schreef:Zoals ik je verhaal lees, krijg ik het idee dat je te lief voor hem bent. Waarschuwend op de grond slaan met de zweep kan helpen, maar als hij weet dat hij elf geen tik krijgt, is hij daar ook niet van onder de indruk.
Als je zeker weet dat hij lichamelijk in orde is, kun je iemand erbij vragen om je te helpen.
cissy schreef:Steekt hij niet een hele dikke vinger naar je op?
Wat doet hij met dubbele lijnen of juist helemaal los?
cissy schreef:Heb je een leadrope met zo'n leertje aan het eind? Als hij los is en in de hoek blijft staan loop dan eens al zwaaiend/draaiend (van je af naar voren draaiend met grote halen) heel resoluut en assertief op m af om m uit de hoek te jagen. Gaat hij dan lopen laat je je energie weer zakken en stop je met draaien en ga je weer naar het midden. Stopt hij weer dan weer draaien.
Gaat hij niet lopen dan ben je niet duidelijk genoeg geweest.
Het is niet de bedoeling om hem te gaan slaan maar hem weg te jagen uit de hoek. Als het goed is kijkt hij wel uit om tegen de draaiende leadrope aan te lopen, dat doet nl zeer.
Kendra schreef:Mmm juist omdat hij zo extreem stelling aanneemt, bokt en hangt, zou ik ook eerst zeker willen weten dat er fysiek niks aan de hand is. Is hij los wel helemaal rad? Niet gevoelig op de rug? Juist aan de longe op de volte worden problemen snel zichtbaar. Een keer uitglijden in het land is soms genoeg om bv. net een wervel te verdraaien of te verschuiven.
Pas als je zeker weet dat alles ok is zou ik de andere raad (cirkel afzetten, keer een longeerlesje nemen, enz) opvolgen...