Mijn naam is Cheveyo en ik moet even iets van me afschrijven.. Ik ben 4 jaar en heb tot nu toe mogen genieten van een heerlijk, rustig leventje. Het enige wat ik altijd moest doen was gras eten, spelen en heel veel knuffelen.
Maar de laatste tijd is mijn vrouw helemaal gek geworden! Ik hoop dat er mensen (of paarden?) zijn die dit herkennen en mij advies kunnen geven, want ik weet het echt niet meer...
Zo is mijn vrouw naar Horse Event geweest (zou ze daar zo gek zijn geworden?) en kwam terug met iets dat zij een touwhalster noemt.. Een ROZE!
Nou goed, ik ben niet flauw en alles staat mij wel goed (al zeg ik het zelf), dus ik liet het toe dat de vrouw dat ding rond mijn hoofd knoopte..

Intussen waren we al begonnen met loswerken, dan sta ik in het midden en moet de vrouw rondjes lopen (al denkt zij dus dat het andersom moet... Wat vinden jullie?), dat vond ik wel leuk...
Vervolgens kreeg ik dat roze geval om mijn hoofd en klikte de vrouw er een lang touw aan... Na een paar rondjes snapte ik dat wel: dit is loswerken terwijl de vrouw vast zit!

Nou dat was allemaal tot daar aan toe, maar wat ze vandaag deed?!
Ik kreeg een raar halster met drie ringen op mijn neus om.. Een band rond mijn buik en een riem om mijn staart?!

Geen idee waar het goed voor was, maar de vrouw vond mij zo knap dat ik trots mijn rondjes liep!

Toen ik dacht dat ik klaar was begon de ellende pas écht... Toen pakte ze een touwtje (ook weer roze.. Zucht..) en maakte dat vast aan mijn hoofd! Alsof dat niet erg genoeg was, moest ik dus ook nog gaan lopen.....

Gelukkig mocht ik daarna gewoon weer los en was er nog tijd om te knuffelen en te spelen..

Weten jullie wat er met mijn vrouwtje gebeurd is? En hoe ik haar weer normaal kan krijgen?
Alvast bedankt voor de tips!
Groetjes Cheveyo