Ik ga in t nieuwe jaar starten met grondwerk met mijn 2 paarden.
Nu vraag ik me af, wat heb ik echt nodig? Ik heb al een touwhalster en leadrope.
Hoop dat jullie me kunnen helpen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jess_Ashlinn schreef:De freestyle methode van Emiel Voest. Ga binnenkort bij een trainingscentrum hier in de buurt kijken
thirzanaomi schreef:Jess_Ashlinn schreef:De freestyle methode van Emiel Voest. Ga binnenkort bij een trainingscentrum hier in de buurt kijken
Leuk! Ik heb zijn dvd's ook gezien, zijn wel erg interessant. Op de site van Voest staat een lijst met instructeurs. Slim om eerst bij een trainingscentrum te kijken! Krijg je een goed beeld van de methode.
Jess_Ashlinn schreef:thirzanaomi schreef:Leuk! Ik heb zijn dvd's ook gezien, zijn wel erg interessant. Op de site van Voest staat een lijst met instructeurs. Slim om eerst bij een trainingscentrum te kijken! Krijg je een goed beeld van de methode.
Ik ga eens kijken op de site. Trainingscentrum zit hier nog geen 5 km vandaan, zij is ook een instructrice. Gaat om Equixantos waar ik wil kijken
. Heb daar veel goede over gehoord