Aan de hand springwedstrijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

joanne2

Aan de hand springwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-14 23:53

Hallo,
Ik heb een vraagje...

Weet iemand of ik met mijn verzorgpony kan meedoen met een springwedstrijd aan de hand?
Want het is een Shettie en ik ben te groot voor hem...
Iemand een idee??

Thankkss

Urielle

Re: Aan de hand springwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:50

Ik ga je topic verplaatsen naar TVG want ik verwacht dat je daar meer reacties zult krijgen.

WD-V > TVG

joanne2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-14 17:22

^^

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:25

die bestaan wel ja! een vriendin van mij doet het ook. zal even voor je navragen hoe zulke wedstrijden heten!

Pauww

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:27

Je kan ook meedoen aan horse-agility wedstrijden, waarbij je een parcourtje met je pony doet (slalom, springen, ...). Zoek maar eens op :-)

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:30

Ja hoor die heb je! Bij het shetlandponystamboek worden zo'n 4 wedstrijden per jaar georganiseerd waar springen aan de hand ook een wedstrijdonderdeel is.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:33

de wedstrijden hebben geen specefieke naam, maar het is een shetland dag ofzo, in zomer is het in Heteren en is twee keer per jaar in Maren-kessel.zulke wedstrijden hebben verschillende onderdelen. dus springen, lange lijnen enzovoort. alleen Dan moet je paspoort hebben voor je pony als je mee wilt doen. En je moet ingeschreven staan bij zo'n vereniging en dat moet je ook betalen per maand tenzij je een startkaart hebt, dan kan je vaker naar zulke wedstrijden volgens haar.

ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:38

donjalover13 schreef:
de wedstrijden hebben geen specefieke naam, maar het is een shetland dag ofzo, in zomer is het in Heteren en is twee keer per jaar in Maren-kessel.zulke wedstrijden hebben verschillende onderdelen. dus springen, lange lijnen enzovoort. alleen Dan moet je paspoort hebben voor je pony als je mee wilt doen. En je moet ingeschreven staan bij zo'n vereniging en dat moet je ook betalen per maand tenzij je een startkaart hebt, dan kan je vaker naar zulke wedstrijden volgens haar.

ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Nee hoor dat hoeft niet. Uiteraard moet je pony gechipt en ingeënt zijn, en een paspoort hebben. Maar startkaart en lid van een vereniging is helemaal niet nodig.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:51

ohh, ik heb hier ook geen verstand van, mijn vriendin zei dit dus ik heb het gewoon overgenomen. maar bedankt voor het verbeteren :) hopelijk heeft de ts een goede uitleg gehad.