[FOTO] 1ste keer dubbele lijnen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Faringo

[FOTO] 1ste keer dubbele lijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 20:11

Vorige week is mijn Haflinger Storm voor het eerst aan het werk gegaan met de dubbele lijnen. Zelf heb ik hiermee ook geen ervaring dus heb ik mijn eerste lesje gehad. Viel nog tegen zeg haha. Hele kunst om het sturen, stelling nemen en daarbij ook nog een zweep vast te houden onder de knie te krijgen. Wel vond ik het echt ontzettend leerzaam.

Storm is een 9 jarige haflinger die inmiddels 4 jaar bij mij hoort. We rijden eigenlijk alleen recreatief met wel les want ik vind wel dat hij in de bak lekker aan het werk moet. Moet zeggen dat het op dit moment op alle fronten echt heel fijn gaat. Ben echt trots op hem.

Hieronder dus wat foto's. De kwaliteit is helaas wat minder geworden doordat ik ze van FB heb afgehaald en vervolgens nog moest uploaden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iets het tempo opvoeren, maar kreeg hierdoor iets te veel stelling :Y)
Afbeelding

Geconcentreerd koppie :)
Afbeelding

En tja...uiteraard moest Storm heel even kijken wat wel en niet kon met die lijnen....het blijft natuurlijk een haffie :P (geen idee wat ie nou met zijn voorbeen doet....)
Afbeelding

Morgen hebben we onze tweede les, ben benieuwd of ik het een beetje onthouden heb allemaal :-)

Bedankt voor het kijken!!

Silly1972

Re: [FOTO] 1ste keer dubbele lijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 20:15

Gaaf hoor! Volgende keer mag je het mij leren :P

Faringo

Re: [FOTO] 1ste keer dubbele lijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 20:18

Haha nou dat duurt nog wel ff hoor aangezien ik allang blij dat ik die lijnen kan vasthouden zonder dat ikzelf of Storm z'n nek erover breekt _O- _O-