Heyhoi,
Mijn verzorgpaard heeft artrose in zijn voorbenen en had laatst ook nog een ontsteking in zijn rechter been net boven zijn hoef. Daarom mocht hij twee weken niets doen qua wandelen of rijden. Ik ga morgen weer naar hem toe en de eigenaresse vertelde me dat hij wel alweer een beetje mag wandelen maar nog steeds niet veel de komende twee weken. Ook niet onbelangrijk: hij is 'al' twintig.
Dan nu mijn 'probleem', ik geniet echt van bij hem zijn en samenwerken (bijvoorbeeld dat hij mij een beetje door de wei heen volgt als ik dat vraag, buiging vragen(van vd, niet van rijden (dit natuurlijk wel maar heel lichtjes aangezien ik niet weet wat hij aankan en hij dit heel soepeltjes kan), zo'n dingen). Iedere keer na een uitgebreide poetsbeurt, als ik hem terug in de wei zet, blijft hij echt even staan alsof hij wil dat ik nog niet ga.
Dus daarmee mijn vraag: Wat zijn een paar leuke dingen die ik met hem kan doen, die hem niet belasten maar wel bezig houden (mentaal of fysiek maakt niet zoveel uit)?
Alvast bedankt!