Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VivaByoux schreef:Hoi,
Ja, je bent er waarschijnlijk te lang in blijven hangen maar dit kan nog verholpen. Wanneer ze hem langer in de lucht houd of hoger optilt belonen. Met je clickr of gewoon direct goedzo en eten, of de manier waarmee jij werkt. Dat is aan jou.
Maar het is nog op te lossen, enkel dus belonen op het juiste gedrag wat jij wilt, zodra ze dus wat minder schraapt en meer optilt. Het is moeilijk te onderscheiden, ik ken het, maar het is mogelijk!
Voor het mooi staan zou ik gewoon commando 'mooi' doen en dan je zweep verticaal houden, dus gewoon recht zegmaar, moet kunnen haha
janneke798 schreef:VivaByoux schreef:Hoi,
Ja, je bent er waarschijnlijk te lang in blijven hangen maar dit kan nog verholpen. Wanneer ze hem langer in de lucht houd of hoger optilt belonen. Met je clickr of gewoon direct goedzo en eten, of de manier waarmee jij werkt. Dat is aan jou.
Maar het is nog op te lossen, enkel dus belonen op het juiste gedrag wat jij wilt, zodra ze dus wat minder schraapt en meer optilt. Het is moeilijk te onderscheiden, ik ken het, maar het is mogelijk!
Voor het mooi staan zou ik gewoon commando 'mooi' doen en dan je zweep verticaal houden, dus gewoon recht zegmaar, moet kunnen haha
Bedankt voor je reactie! Vandaag was ik weer wezen oefenen en ik heb ontdekt dat ze wel hoger kan, maar alleen niet doet. Maar als ik dus een balk voor haar voorbenen leg en dan om de jambette vraag, dan doet ze heb af en toe hoger of ze gaat op het balkje stampen. Met dat moet ik dus maar bezig oefenen en oefenen en alleen belonen als ze hem hoog optild. Het is dan wel een schraapbeweging in de lucht maar het is ook hartstikke moeilijk, en het lukt natuurlijk niet in een keer. Ik denk dat het na een tijdje wel gaat lukkenik heb weer moed!