slechter luisteren.

Moderators: Apple, Coby, Nicole288, SayaJones, A_nouk, C_arola, Dyonne, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lunalover62

slechter luisteren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-13 21:52

Ik heb een verzorg fjord van 19. Maar toen ik haar net had was ze super lief. Maar nu doe ik ook vrijheidsdressuur met haar en als k ga spelen valt ze me aan. Dan gaat ze steigeren en bokken naar mij. Ook had ik laatst toen ik haar wou longeren dat ik de wei in liep en opeens viel ze me ook aan. Ik weet dat het nu kouder word maar dit is toch niet normaal gedrag meer? Weet iemand wat er aan de hand is?

Leukertje

Re: slechter luisteren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:56

Mischien omdat je haar teveel verwent met lekkers als ze een kunstje doet bij vd?

Perfectly imperfect.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 21:56

Had jij niet de verzorgfjord die er op het strand ook keihard met je vandoor ging?
(Met eigenaar overigens ook toch?)
Heb zo'n vermoeden dat deze fjord last heeft van combi van niet netjes opgevoed tikje dominant allicht en jou uit proberen.

Spelen met een paard is overigens iets wat niet voor een paard hetzelfde betekend als voor ons.
"Spelen" met paarden kan je dus ook niet zomaar doen.
Ik speel nooit met mijn paarden, dat doen ze onderling maar.
Ook met vrijheidsdressuur moet je weten waar je mee bezig bent net als met longeren, dus vraag iemand om je te helpen.
Zo te horen gaat er namelijk wel een en ander mis.

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie