Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mariogek schreef:Vjestagirl schreef:Nee, ik zou het niet doen. De kans dat ze dat ooit tegen je gaan gebruiken is groot. Daarnaast is het grappig als iemand per ongeluk het commando voor flemen geeft, en een stuk minder grappig als iemand per ongeluk het commando voor steigeren geeft...
ben ik helemaal mee eens.
Paardjes45 schreef:Waarom niet? De jambette is ook gevaarlijk, zelfs kusjes geven is gevaarlijk, alles is gevaarlijk. Let er wel op dat je het kunsje liggen altijd VOOR steigeren moet leren. Als je pony steigert is hij hoger dan jou en is hij dus de baas, als je pony ligt is ie lager en ben jij de baas. Dus altijd liggen eerst leren en dan pas steigeren. Filmpjes kan ik helaas niet zien, kan pas als ik op te computer ben.
Lysanneex schreef:mariogek schreef:ben ik helemaal mee eens.
daar heb je gelijk in , klopt, maar ik vind het wel een supergaaf kunstje, en m'n pony kan ook liggen en normaal steigert hij nooit of bokt ofzo dus ik denk dat de kans klein is dat hij het tegen me gaat gebruiken
Vjestagirl schreef:Nee, ik zou het niet doen. De kans dat ze dat ooit tegen je gaan gebruiken is groot. Daarnaast is het grappig als iemand per ongeluk het commando voor flemen geeft, en een stuk minder grappig als iemand per ongeluk het commando voor steigeren geeft...