hoe te beginnen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

snorkel1986

hoe te beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 11:27

zo als mijn titel al zegt hoe begin je met vrijheids dress? paard gaat stil met rijden vanwege zwangerschap maar wil toch poging blijven doen om er wat mee bezigte blijven hoed begin je en wat zijn de makkelijkste dingen om aan teleren ? (zonder dat ik daar met rijden last mee zou kunnen krijgen? wil event gaan clikkeren (deed dit ook altijd bij hond en dat werkte prima) ben dit al wel aan het aan leren

wie heeft het idee of welke site / topic is echt voledig daar in stap voor stap uitgelegt hoe iets moet.
groetjes

Koekeroekus

Re: hoe te beginnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 12:45

Boek van Miriam Nieuwe Weme, vrijheidsdressuur van apporteren tot zitten. Heeft mij heel veel duidelijkheid gegeven. Wel op een manier dat ieder paard anders is dus je moet zelf wel uitzoeken hoe je paard reageert. Ook enorm goed voor de onderlinge band.

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 12:47

heeft zij ook een site? dat je zo weet anders google ik wel even

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 12:47

Er zyn veel boeken van en je kan wel veel lezen van internet of bokt even goed zoeken :) !

Succes!!

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 12:48

Ik zou idd kijken of je iets van een guide op internet zou kunnen vinden of misschien een boek kopen/lenen. Zelf vond ik het best makkelijk om pony's een been te leren geven, werk ook ong hetzelfde als bij een hond en je kunt ze op een gegeven moment aantikken en je krijgt ze dan al van je pony.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 13:43

Ze heeft een website. Www.vrijheidsdressuur.info. Staat niet heel veel info op over de trucjes dan moet je echt het boek bestellen. Ik heb hem bij bol.com gekocht, was iets van 30 euro maar zeker de moeite waard.

kelseyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 22:10

Kijk eens op http://www.everyoneweb.com/evaroemaat zij geeft zelf vd lessen maar ook heel veel informatie.
Als je op youtube kijkt en je typt vrijheidsdressuur in dan kom je bij het kanaal uit genaamd : AlwaysHorseLove , daar legt ze samen met haar paarden een trucje uit . Ook voor het begin . Is zeker de moeite waard , mijn paard heeft nu ook heel veel erbij geleerd dankzij de site en het youtube kanaal.
Succes

GRATIS INFORMATIE ! LESSEN DAT ZE LANGSKOMT KOST WEL GELD!!

carlopony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 16:05

xRobin919

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 13:47

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:57

in boeken vind je alles
misschien wil je geen boek kopen, maar er is vast wel een bibliotheek in de buurt waar je een boek kan vinden :)