Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lianne86 schreef:Ik heb het een paar keer gedaan met die van mij... Het ging goed, alleen was ik 1x een zweep vergetenEn toen zag meneer zijn kans schoon.. Het bos is een lopend buffet
Maar normaal gesproken kan het gewoon goed hoor! Op straat even opletten, weet niet hoe verkeersmak je paard is, die van mij reed ik meteen het bos in, dus nooit problemen mee gehad...
lovedarri schreef:Lianne86 schreef:Ik heb het een paar keer gedaan met die van mij... Het ging goed, alleen was ik 1x een zweep vergetenEn toen zag meneer zijn kans schoon.. Het bos is een lopend buffet
Maar normaal gesproken kan het gewoon goed hoor! Op straat even opletten, weet niet hoe verkeersmak je paard is, die van mij reed ik meteen het bos in, dus nooit problemen mee gehad...
haha okeei, jaa overall eten haha, ik woon zowat in het bos dus hoef geen weg over enzo:) lekker makkelijk:)
Citaat:Dat vind ik dus het enige nadeel van "erachter"/"naast" soms ziet ie zijn kans schoon en met een zweepje is het dan snel te corrigeren.... Maarja...t is op zich goed te doen.. nu te ver van het bos af om dat nog in het bos te doen, maar een hele grote bak om in te oefenen :p
Lianne86 schreef:Haha ja, nu zit er helaas een stuk weg over waar ze nog al eens hard rijden (60 km weg... dus ze rijden er 80) en dan vind ik dan met lange lijnen gewoon "eng" (ook omdat ie een gigantische aansteller is op de weg.... kom je het bos in, ander paard :S) (Maar het probleem: er zit op die ene hoek net voor het bos, een gigantische harde achteruit op hem... Niet handig met lange lijnen :p)
Eigenlijk moet ik het ook gewoon doen met iemand ernaast, of pas "vastmaken in het bos" ofzo... Want het is wel leuk!
Lianne86 schreef:Binnenkort weer een verzorgstertje die dat ook wel leuk vindt![]()
En in het bos maar lekker bitloosEerst was ie mijn hardloopmaatje.... (dan gewoon aan 1 touw.. want rennen met lange lijnen is toch lastiger :p) Maar je kan zo ontzettend veel met hem doen.. Het is alleen even dat eerste stukje... (vorige keer te voet er langs, niets aan de hand, met ruiter is het omdraaien... en het stomme is... we zitten zeg maar in "2 bossen" dus we moeten 1 grote weg over.. komt vanalles langs... denk je dat ie dan 1 pasje verkeerd zet? Nee... het is echt alleen het eerste stukje
)
Komt ie wel weer vanafGewoon doen, iemand anders voor de zekerheid mee, die kan er in het begin gewoon langslopen, en als het goed gaat, gewoon los klippen en alleen met de lange lijnen verder
Lianne86 schreef:Ik rij zelf ook bitloos, maar ik heb zo'n biothane 3 in 1 hoofdstel... (halster, bit, bitloos (sidepull en met andere "keelriemen" kaakgekruisd) dus wat ik heel vaak doe, is bitje in, voor het geval dat.. maar gewoon puur bitloos rijden, bit er helemaal uit, durf ik nog niet... (komt ook omdat ie de laatste tijd wat meer aan het testen is....) en het zit waarschijnlijk ook vooral in mijn hoofdBlijf het idee hebben dat ik met bit wat meer te zeggen heb... (vooral als ie weer eens aan het drammen is)
Maar met dat 3 in 1 hoofdstel --> kan ik dus heel snel switchen... hij heeft dan wel een bit in, maar eventueel kan ik gewoon even de teugels aan zijn neusriem maken, en ik rij bitloos, is ie druk, dan haak ik ze weer aan het bit...
Helemaal super dan! Moet wel goed gaan hoor, vooral als het gewoon al bekend is...
Dubbele lijnen ook bitloos of dat niet?