Sessie 1 staat in dit topic: [TVG-ITP] Co & Bo: Parelli/Clickertraining (en "zo hoort het nietjes")
Tussenin wel andere dingen gedaan, maar niks meer met pionnen ..
Het doel van de 2 pionnen is dat er een start- en eindpunt is. [***] is een type paardje dat graag ergens naartoe gaat, en ook graag weet hoe ver het nog is

Begonnen met een korte herhaling van vorige keer, maar als snel konden we uitbreiden, en zelfs verder dan gedacht!
Met uitzondering van het 1e balkje had ik niks op voorhand geprobeerd, dus gewoon rechtstreeks gefilmd. Ook geen filmpjes bewerkt ofzo, zo ziet het er dus echt uit

1. Balkje
2. Zeiltje
3. Tonnetjes - extra moeilijk want [***] heeft zo zijn eigen ideeën als het grotere objecten zijn

4. Tonnetjes achterwaarts - een poging, hij stond zo leuk.. maar het was nog wat hoog gegrepen..
Ik stond een beetje te klooien, had ook niet echt een plan, en [***] beslist dat hij geen zin meer heeft.. Dat is het mooie, dat ze dat zo duidelijk kunnen laten merken

5. Hoger balkje - ook zelf de camera in de hand genomen en zelfs dan deed ie het!

Het begin is er, hij snapt het idee best goed vind ik, dus we kunnen gaan uitbreiden

Bedankt voor het kijken!
Ps: [***] en de camera ... tja ... wat moet een mens daarop zeggen

Afbraakwerken [***] is nog steeds paraat