Ik vroeg mij af hoelang jullie je paarden longeren, ik doe dit nog niet zo heel erg lang, en na een kwartiertje hebben mijn verzorgpaardje en ik het allebei wel gehad, maar hoe lang is ''normaal''?
Barst lossss.
x
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yvankaxx schreef:@EllaBellaah Wat ik met haar probeer te bereiken is eigenlijk puur dat ze wat beweging krijgt, ik doe haar in mijn eentje dus als ze mazzel heeft krijgt ze 2 keer per week beweging, en anders 1 keer, wat natuurlijk veel te weinig is voor een jong paard
Yvankaxx schreef:Serena wordt over een maandje 5, eerst was er nog iemand die haar ook 'deed', maar die is helaas gestopt. Nadat we wat gedaan hebben staat ze lekker in het weiland, ze staat nu nog snachts binnen, maar binnenkort weet 24,7 buiten. Onder het zadel is ze overigens totaal niet druk ofzo, maar aangezien het rijden vorige week totaal niet goed ging had ik niet zo'n zin om vandaag weer te rijden, moet eerst maar weer eens een lesje nemen. Er is daar geen bak aan huis, die is een kwartiertje lopen, en omdat ik nogal gespannen wordt als ik alleen met haar langs de weg moet dan wordt ze nogal druk enzo dus daarom longeer in haar ook in het weiland.