leuke kunstjes/vrijheidsdressuur

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nikiet12

leuke kunstjes/vrijheidsdressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-13 19:57

hoihoi!
ik wil heel graag met mn pony vrijheidsdressuur gaan doen, ik ben een beginner daarin en me pony ook, ik zou het erg leuk vinden als jullie leuke trucjes en al dat soort dingen willen reageren, en wat ik allemaal voor kunstjes met haar zou kunnen doen, en graag dan ook de uitleg erbij hoe het moet, alvast bedankt!
:) groetjes, Nikita

Captain

Re: leuke kunstjes/vrijheidsdressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 19:59

Welkom op Bokt.
Als je de zoekfunctie gebruikt (rechtsbovenin) kun je meer informatie vinden over alles wat je maar wilt weten. Kijk de volgende keer goed rond als je een vraag hebt en als je het antwoord dan nog niet hebt kunnen vinden kun je een nieuw topic openen. :)

Yanne_RP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 08:35

Als je net begint moet je er eerst voor zorgen dat je paard de basis goed kent ( zoals. volgen,parkeren,achteruit lopen,flemen) Dit is heel erg belangrijk voor later als je grotere kunsten gaat aanleren later, je moet namelijk niet hebben dat je paard alles ongevraagd gaat doen en geen respect voor je heeft. Gewoon lekker met de basis, en kleine kunsten beginnen. Onder mijn reactie staat een site daar word het ook nog eens op uitgelegt :) Succes !

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:55