paard buigt haar been tijdens het compliment

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

deveney1995

paard buigt haar been tijdens het compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 12:14

hallo,

ik moest voor een opdracht voor school een dier trainen, het moest uitdagend zijn en als ik een paard wilde leren buigen moest het niet alleen zijn hoofd tussen de benen doen maar ook echt een been neerleggen.

mijn paard vind het erg leuk om te leren en wil graag voor me werken en ik ben al een tijdje bezig met vrijheidsdressuur, mijn paard kan nu halthouden, volgen, achterwaarts, kusje geven, flehmen en dus buigen met het hoofd tussen haar benen. ook begint ze te snappen dat ze haar been neer moet leggen alleen dan buigt ze haar been die ze eigenlijk zou moeten strekken en verliest ze haar evenwicht.

weet iemand hoe ik dan kan zorgen dat ze haar been gaat strekken?

en als ze het compliment heeft aangeleerd hoe ik haar dan kan leren liggen?

LucindeWik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:09

Heei!

Het antwoord op jou probleem is leer de spagaat aan!
En vraag dan het been naar achteren dan zou het waarschijnlijk al veell beter gaan!
Op www.nalanta.tk staat hoe je het aan kunt leren :D
maar ik zou dat eerst doen als ik jou was dan klapt tie ook niet zo gemakkelijk om want dat kan ook gebeuren als je het zonder spagaat vraagt het is ook goed voor de balans van het paard.

Groetjess /3

deveney1995

Re: paard buigt haar been tijdens het compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 19:29

okee super bedankt voor je reactie! Ik zal het uitproberen, weet je misschien ook hoe je dat aanleert?