ik doe met mijn pony aan vd maar wij hebben alleen een buitenbak en nu het heeft gesneeuwt ik ben bang dat mijn pony valt bij de spagaat in de sneeuw. maar als ik nu stop met de spagaat ben ik bang dat hij hem niet meer kan/snapt als de sneeuw weg is. we hebben wel een loopstal maar daar is hij bang voor geworden. in een gewone stal kan hij zich niet fijn omdraaien als ik er ook nog bij ben.
Wat moet ik nu doen gewoon in de sneeuw verder of wachten tot de sneeuw weg is en opnieuw beginnen?
Ach gewoon even stoppen, kent hij het commando al? Dan vergeet hij het niet hoor. Ga dat maar niet doen in de sneeuw als hij uitglijd doet ie het sowieso niet meer.
Saab99
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-12 22:44
ik zou kijken of dat morgen lukt anders worden het kleine kunstjes in de sneeuw
Mijn ervaring is dat het niet uitmaakt of je een paar dagen of weken niet oefent, ik kan altijd weer verder gaan op het punt waar we gebleven waren. Soms is het wel weer even moeilijk, maar ik denk dat dat niet afhankelijk is van de lengte van de pauze. Het lijkt me belangrijker dat je pony niet uitglijd dat dat hij het commando vergeet, dus wat dat betreft zou ik de spagaat niet uitvoeren als je het niet vertrouwt.