Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babel schreef:Of je paard een snoepje geven uit je mond...
Als hij door heeft dat de snoepjes daar vandaan komen ipv uit je hand dan krijg je straks continu kusjes van hem
aapjex1996 schreef:snoepje tussen zijn beide voorbenen houden, Dan komt ie met zn snuit naar zn voorbenen toe.. dan zorgen dat ie niet wegglijd (dus in de bak doen en niet op gras) dan gaat ie vanzelf rustig door zn benen en zo heb je hem dus de buiging geleerd.. Als je dit hem goed wil aanleren, Doe dit dan minstens 2 a 3 x op een dag en dan had mijn pony het na 1,5 week zeker onder de knie en deed het vooral daarna zelf al als ik me hand op stak met een snoepje/wortel/appel etc.
iloveyoujorg schreef:Babel schreef:Of je paard een snoepje geven uit je mond...
Als hij door heeft dat de snoepjes daar vandaan komen ipv uit je hand dan krijg je straks continu kusjes van hem
Dit zal zal ik zeker Niet doen kan nare dingen opleveren straks bijt het paard in je lip of neus.
Ik heb Jorg kusje aangeleerd door met mijn vinger op mijn wang te leggen en kusje als commando te geven en zodra hij mijn wang aanraakte met zijn neus gaf ik hem een beloning en na de kortste keren snapte hij het.