[GVL] Vrijheidsdressuur les/clinic?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

eva0106

[GVL] Vrijheidsdressuur les/clinic?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 16:15

Hallo allemaal,
Ik wil heel graag met vrijheidsdressuur beginnen met mijn verzorgpony Chico.
Ik heb gehoord dat de basis achter je aanlopen en stoppen is wanneer jij ook stopt, dit gaat bij ons steeds beter.
Mijn grote voorbeeld is Eva Roemaat en ik was benieuwd of zij of iemand anders ook vrijheidsdressuur clinics geven: wat dat kost, of ze naar je toe kunnen komen enz.
weten jullie daar meer over of hebben jullie tips met welk vd kunstje ik kan beginnen en hoe ?
Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
Groetjes!
Laatst bijgewerkt door eva0106 op 10-08-12 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 16:37

Ik geef clinics, Amable op bokt ook, Joyce de Vos volgens mij ook, Eva Roemaat zelf...

eva0106

Re: [GVL] Vrijheidsdressuur clinic?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 16:58

Bedankt! Wat zijn de prijzen voor een les dan? want ikk weet niet of je het een les of een clinic moet noemen :P

NikkivanOlst

Re: [GVL] Vrijheidsdressuur les/clinic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 17:07

dat is per persoon verschillend :P

Bij lessen is het vaak prive, met een eigen paard maar dan betaal je alle reiskosten zelf, bij een groepsles kunnen de reiskosten gedeeld worden en gaat vaak de prijs p.p. naar beneden, bij een workshop zit heel vaak reiskosten inbegrepen en krijg je er van alles bij zoals theorie en een clinic is vaak met het paard van de trainer of 1 paard van iemand met een groepje, en dan alleen kijken.

eva0106

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 17:09

Maar als u nou zou komen, hoeveel kost dan een les van 1 uur terwijl u ook helpt met de jambette enzo leren?

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 17:30

Om een prijs te kunnen bepalen is het wel handig om te weten waar je woont. Dan kan je meteen kijken welke instructeur het dichtste bij woont en dus in prijs waarschijnlijk het best betaalbaar is.