Gezocht leuke clinic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tsarola

Gezocht leuke clinic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-12 21:35

Beste allemaal,

Het is een beetje kort dag...
Maar voor volgende week zondag (29 juli) zoek ik een leuke clinic/show voor bij ons op stal.
Ik heb een onderling concours georganiseerd voor de pensionklanten en zou het leuk vinden al we wat aparts kunnen laten zien!
Ik denk dan aan horse agilaty (Sorry als ik het fout schrijf), vrijheidsdressuur, grondwerk etc.

Het punt is ik kan hier niet voor betalen dus ik zoek iemand die het gewoon echt leuk vind om te doen..
Evt. als je wilt is er de mogelijkheid om mee te bbq'en aan het eind van de dag!

Het is mogelijk om je paard mee te nemen deze kan naderhand lekker in de weide of in een stal!

Heb jij iets dat leuk is voor onze klanten dan mag je me zeer zeker een pb sturen... heb je iets anders leuks om te laten zien dan mag je ook mailen!! alle ideeën zijn welkom!!!

Captain

Re: Gezocht leuke clinic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 13:47

Misschien even handig om bij te zetten waar het is. :)

Tsarola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-12 15:53

Hallo,
Het is in Enschede overijssel..
Maar het is al niet meer nodig!!
Mijn instructeurs zijn optijd terug van vakantie dus die komen voor ons rijden...
Er mogen echter wel opties doorgegeven worden voor een volgende keer!! (wij doen redelijk vaak dingen met de klanten)

Jessica_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 09:29

Mocht je een keer een workshop willen organiseren over het Freestyle systeem van Emiel Voest dan ben je bij mij aan het juiste adres. Kijk voor meer info op mijn site!