Ik wil een blok/plateau gaan aanschaffen. Weet iemand misschien waar ik deze (niet te duur) kan kopen/bestellen? Of misschien weet iemand wel een bokker die ze maakt?
Hitch
Geplaatst: 29-06-12 10:51
Je kunt gewoon een doorgezaagd boomstammetje gebruiken, moet je alleen uitkijken dat het niet glad wordt. Volgens mij heb ik ook eens gelezen dat bokker Gillian blokken maakt, en zo zijn er nog wel wat anderen. Kun je die even pb'en
Hmmm, ik had laatst ergens een webiste gevonden die blokken maakt, maar daar ben je gelijk 200 euro voor kwijt. Is er iemand die je goed kent, die eventueel een blok in elkaar kan timmeren? Of misschien zelfs van alluminium een in elkaar lassen?
Een boomstronk wordt ook vaak gebruikt, moet je maar even bij de gemeente langsgaan om te vragen of ze nog wat over hebben
Als je zelf gewoon wat (stevige!) planken haalt bij de karwei ofzo en je vader kan je helpen... Ik denk dat je dan wel een stuk voordeliger uit bent ja... maarja, da's ff rekenen Verders kan je dat topic wat lottex aangeeft daar vast goed bij gebruiken!