N.a.v. mijn andere topic [GVL-ITP] Eerste keer VD... ben ik mij meer gaan verdiepen in andere "communicatie spelletjes" die ik kan gaan doen met mijn paard en wat bij ons past. Er zijn een aantal dingen die mij minder trekken, maar wat ik bijvoorbeeld tegenkwam waar ik graag wat meer info over wil is het chase (of catch) the tiger..
We zijn me grondwerk aardig op weg, hij kan netjes meelopen, wijken voor druk, persoonlijke ruimte respecteren, tenzij er voer in het spel is, maar daar zijn we druk mee bezig om dat te oefenen (zie ook ons topic). Dus Ik ben benieuwd of jullie ons nog " spelletjes" kunnen aanraden waarbij we ons communicatie kunnen verbeteren.
We hebben les in grondwerk en krijgen van elke 'methode' om het zo maar te noemen wel iets mee, dus ik ben niet van plan om me vast te leggen op één bepaalde methode als bijv parelli / voest / robberts etc.
Tevens wil ik ook geen complete discussie openen waarom dan niet, laten we het erop houden dat dit is i.o.m. mijn instructie.
Wie kan ons meet uitleggen over dit specifieke spel en evt nog andere leerzame, maar makkelijk te volgens spellen en met tips waar je op moet letten.. Ik heb een paard wat makkelijk over de grenzen heen gaat, dus ik ben wel heel consequent, maar hele ingewikkelde met speciale benodigheden (anders dan de standaard uitrusting en bak/longeerton)

Dank jullie wel alvast