Help, weiland tenat nu alleen maar grindpad&tegels

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolijneniris

Help, weiland tenat nu alleen maar grindpad&tegels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 20:21

Hoihoi,

Hellaas is ons weiland nu veeeeel te nat :(
Dus kan ik alleen vrijheidsdressuur oefenen op tegels en grind voor ons huis..
Elke zondag oefen ik in een bak 10 minuten verderop maar door mijn super irritante rooster heb ik daar doordeweeks geen tijd voor omdat
het snel donker is ensoo ;(
Welke kunsten zou ik kunnen oefenen :)
Jolijn kan al ; kusje,jambette,flemen,iets uit je handen duwen,achterbeen optillen,terug uit.

Welke kunstjes zijn voorderest niet bezerend(iemand beter woord :')) en zou ik gwn kunnen oefenen op tegels en grind..

Jolijneniris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 20:51

Not ideas <3

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:08

je zou apporteren kunnen oefenen, als je een geschikt blok hebt kun je dat ook aanleren, kan geen kwaad op de tegels als je blok niet hoog is en ze gewoon rustig op en afstapt. Berggeit, kan ook nog. Nee schudden, ja knikken, staan als een dame, benen kruizen,

mogelijkheden genoeg lijkt me :D die kunstjes zijn wat minder spectaculair maar wel leuk en goed om te oefenen en dan blijf je wel lekker bezig ook al heb je geen bak.

Jolijneniris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 21:11

Eliine schreef:
je zou apporteren kunnen oefenen, als je een geschikt blok hebt kun je dat ook aanleren, kan geen kwaad op de tegels als je blok niet hoog is en ze gewoon rustig op en afstapt. Berggeit, kan ook nog. Nee schudden, ja knikken, staan als een dame, benen kruizen,

mogelijkheden genoeg lijkt me :D die kunstjes zijn wat minder spectaculair maar wel leuk en goed om te oefenen en dan blijf je wel lekker bezig ook al heb je geen bak.

Dankjeee *D