Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
loveblacky99 schreef:S_uus schreef:Haten of niet, longeren is ook belangrijk.
Hier staat dat sowieso 1x per week in de planning!
Ze kunnen het leuk gaan vinden als je verschillende dingen onderneemt met longeren.
mijn pony is heel moeilijk te longeren hij blijft zich omdraaien
Marlinda schreef:loveblacky99 schreef:mijn pony is heel moeilijk te longeren hij blijft zich omdraaien
Als ze zich omdraaien is het meestal omdat je te veel naar de voorhand gericht staat, je moet meer bij de achterhand blijven, zou dat bij jou ook het geval kunnen zijn?
loveblacky99 schreef:ik vind het wel leuk maar een lesje nemen heeft geen zin als veel mensen het al hebben geprobeerd hij is 'verpest' bij een van zijn vorige eigenaren. ook heeft hij een trap tegen zijn heup gehad van een hoefsmid daar ben ik dus ook heel boos om.los longeren heeft even veel nut omdat ik tegen bijzet teugels ben
StalNollie schreef:loveblacky99 schreef:ik vind het wel leuk maar een lesje nemen heeft geen zin als veel mensen het al hebben geprobeerd hij is 'verpest' bij een van zijn vorige eigenaren. ook heeft hij een trap tegen zijn heup gehad van een hoefsmid daar ben ik dus ook heel boos om.los longeren heeft even veel nut omdat ik tegen bijzet teugels ben
alles kan weer opnieuw geleerd worden vooral longeren maar goed dat is mijn mening en vooral ervaring. trap van smid heeft niks met longeren te maken overigens