Ik:
Jambette
Schudden
Iets uit je handen duwen
Kusje
Flemen
En nu teruguit lopen
En wat vond je van je volgorde of zou je het als je opnieuw zal moeten beginnen anders doen & hoe dan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

VisibreTeam schreef:oef...
ik vind deze volgorde heel fijn om te gebruiken, omdat je de ene oefening weer kunt gebruiken voor een andere
Clickeren, voerweigeren, targetten, jambette, spagaat of spaanse pas, klassieke buiging, compliment, knielen, liggen, platliggen, zitten

Hand aanraken zou ik natuurlijk ook helemaal kunnen vervangen door targetten, het komt een beetje op hetzelfde neer. 
hand aanraken valt onder targetten. Ik laat altijd eerst targetten op objecten, snappen ze dat kun je altijd nog overgaan naar de handtarget, want dan kennen ze het commando 'touch' of 'raak' al dus zullen ze ook niet te pas en te onpas aan je hand gaan zitten, maar alleen bij het gevraagde commando. Omdat ze inmiddels al snappen wat targetten is en dat ze toch alleen maar voer krijgen als jij het ze aanbied, dus na de click
)
Zo zie je maar weer dat ook de kleine kunsten nodig zijn voor de grote dingen. Dat wordt vaak vergeten en dat is erg jammer,want in feite wordt de basis dan overgeslagen.