Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suus_ schreef:Ik heb dat ook nog nooit gehoord.
Mijn lijnen gaan altijd van mijn hand, door de zij ringen, naar het bit. En dan achterlangs.
Lijkt me onhandig om steeds de boel te verwisselen.. Volgens mij is het contact tussen links en rechts ontzettend anders omdat je binnenste lijn in zo'n boog gaat hangen waardoor dat gewicht aan het bit komt te hangen?
sannie275 schreef:Sonja schreef:Maar waarom mag het dan niet volgens die osteopate?
Dat staat er, je hebt dan geen direct contact, ik zie niet waarom niet? Ik zou het haar idd kunnen vragen als we er weer heen gaan
@suus oke, nu snap ik m
sannie275 schreef:Ik heb gemaild, aangezien een collega van mijn moeder ook met zijn paard daar is geweest en hetzelfde gezegd kreeg..
Doordat je de binnenste lijn door de ring van de singel doet creeer je een 'hefboom' effect, te vergelijken met een stugge vaste binnenhand als je simuleert als je op dat moment op je paard zit. Ook neem je dan het binnen achterbeen niet fijn mee en ben je te laat als je ontspant als je paard het goed doet, ik kan de mail letterlijk hierin zetten, als iemand dat graag wil, zal ik dat doen!
Moll schreef:Er valt weinig te discusseren, om dat de beste man onwaarheden verkondigd.