Hoi! ik wil graag met mijn verzorgpaard zo zoetjes aan gaan vrijspringen, nu heb ik wel een vraagje aan jullie: Hoe lang vinden jullie dat de balkjes moeten zijn zodat het veilig blijft. wij hebben namelijk HELE korte balkjes en ik ben bang dat ik daar alleen balkjes mee kan lopen. en dan nog een vraagje: als ik nieuwe balken wil aanschaffen, zouden jullie dan plastic balken (zulke hele lichte balken) of houten balken nemen? alvast bedankt! groetjes!
Wat is kort? zijn het weide palen? dan zou ik het idd niet doen.
Qua materiaal, plastic gaat langer mee maar is ook duurder. Dus hout lijkt me makkeijker. Wellicht heb je een handige vader die wat kan maken?
poons
Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-11 20:52
net iets langer dan een weidepaal, maar dan ook niet veel. hmm, helaas geen handige vader voor mij ik zal nog wel even rond kijken of ik het geld ervoor over heb:) bedankt!
keona
Geplaatst: 27-09-11 20:54
je kunt ook lange weide palen kopen van 2,5m spring balken zijn normaal 3m maar,denk dat je een eiind komt met balken van 2,5meter
de eigenaar van mijn vp heeft zelf hindernissen gemaakt en hij heeft pvc-buizen achtige dingen gebruikt. ze zijn heel fijn, vallen er snel af en makkelijk te dragen(niet zo zwaar). en je kan ze al wit kopen, en dan alleen nog tussen stukken verven/spuiten... áls je houten koopt, bij houtzagerij maar €3,- ofzo...