Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
idefix4 schreef:Ik ken eigenlijk geen shetties die voor hun lol springen. Kijk ook eens secuur naar de bouw van de shet? Korte pootjes en log lijf. Dat springt niet fijn. Mss kan hij wat beter gaan springen als zijn kontje wat sterker is? Als hij meer spieren daar heeft, kan hij ook makkelijker kracht zetten. Het niet willen springen kan ook duiden dat de achterhand van je pony niet zijn sterkte punt is. Zo te lezen hoeft dat bij hem geen te kortkoming te zijn. Jullie doen zat andere leuke dingen met hem.
Hier stond ook zo'n schatje tijdelijk te logeren, maar als ie naar haar waterbak wilde, dan had het kind dat haar vast had, toch echt niks meer te willen!En toch is het een erg lief shetje.
aerdenhout1 schreef:Ik kan je met bijna zekerheid zeggen dat hij pas 3 jaar oud is! Ts is 15 en als ik haar bericht eerder in dit topic moet geloven rijden ze er ook al op!!
Hemel, arm dier!!
Barb46 schreef:Misschien vind hij het niet fijn als het hoger wordt omdat hij ergens last van heeft? En inderdaad gewoon rustig opbouwen. Je hebt tijd zat met hem.