Mijn naam is Denise en ik ben in het bezit van twee paarden. Met mijn oudste merrie, nu zeven jaar
heb ik al heel wat meegemaakt. Ik heb met haar dressuur gereden, uiteindelijk overgegaan naar de reining
sport en toch wel flink getraind. Nu ben ik terug op het thuisfront en niet de mogelijkheid om echt gericht
reining te rijden. Ik ben toen het zonder zadel rijden terug gaan oppakken wat erg goed gaat. En niet alleen
dat, maar ook het zonder zadel + zonder hoofdstel rijden gaat de goede kant op.
Woensdag ben ik begonnen met een aantal dingetjes in 'vrijheid', om het zo maar te zeggen. Zoals het;
volgen - meteen stilstaan als ik ook stil sta, en back-up als ik ook achteruit ga. Donderdag ging dit al een
stuk beter, en gister ben ik dit gaan uitbreiden in draf. Ze pakt het allemaal super leuk op!
Nu ben ik iemand die alles goed wilt doen, en niet zomaar in het wilde weg wilt gaan tasten. Ik heb veel websites
doorgelezen maar ik zou het toch liever zo willen horen. Niet iedereen heeft natuurlijk een website!
Wat raden jullie aan voor ons als volgende stap te zetten? Ik wil namelijk richting de 'truckjes' gaan. Dat is
al een droom sinds ik mijn merrie heb, en nu gaan we er voor.
Zouden jullie mij de volgende stappen, die jullie aanraden, willen vertellen - en ook hoe ik dit volgens jullie
het beste zou kunnen aanpakken?
Alvast bedankt voor alle hulp

Liefs,
Denise