Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
H_Nalanta schreef:Als je weet dat je er niet aan zou moeten beginnen waarom wil je dat dan allemaal weten?
Lees dit even door: [NH] [NH] Join up, weet waar je mee bezig bent!
tinkerfunss schreef:door hem zoveel mogelijk in eigen waarde te laten, nergens toe dwingen, als de mogelijkheid er is, bitloos, lange teugels, gewoon,
EskeGirl schreef:tinkerfunss schreef:door hem zoveel mogelijk in eigen waarde te laten, nergens toe dwingen, als de mogelijkheid er is, bitloos, lange teugels, gewoon,
Dan moet je geen join up doen.
De join up gebruiken de leidende merries in een kudde om een paard te straffen. hij wordt uit de kudde gezet(=dood) en mag pas terug komen als hij 4 gebaren heeft laten zien, dan mag hij weer terug.
Dus eigenlijk straf je het paard, en hij snapt niet waarvoor. Daardoor krijg je geen betere band, wat veel mensen wel denken.
aerdenhout1 schreef:Je bent 12 jaar, het is een verzorgpony, waarom zou je een JU moeten doen en vind de eigenaar dat wel goed??
EskeGirl schreef:tinkerfunss schreef:door hem zoveel mogelijk in eigen waarde te laten, nergens toe dwingen, als de mogelijkheid er is, bitloos, lange teugels, gewoon,
Dan moet je geen join up doen.
De join up gebruiken de leidende merries in een kudde om een paard te straffen. hij wordt uit de kudde gezet(=dood) en mag pas terug komen als hij 4 gebaren heeft laten zien, dan mag hij weer terug.
Dus eigenlijk straf je het paard, en hij snapt niet waarvoor. Daardoor krijg je geen betere band, wat veel mensen wel denken.
eclair17 schreef:ja ik weet dat ik er niet aan moet beginnen,
maar wat kan er eigenlijk fout gaan????
en waar zou je 'les' erin kunnen krijgen?????
shilady schreef:Als mijn verzorgster was en ik zou dit lezen
dan zou je ik je niet meer willen zien!
Niet aan beginnen join up is slecht