grondwerk.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

liefmeisje21

grondwerk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 09:41

Hallo.

Ik wil graag grondwerk met mijn paard gaan doen maar ik kan geen goeie site via google vinden hoe ik het echt kan leren hoe het moet.
Weet iemand een goeie site? :)

Gr.

Prissey

Re: grondwerk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 11:03

hoihoi,

Leuk dat je met grondwerk wilt beginnen alleen veel mensen verkijken zich op deze term. Net als met rijden en longeren moet je goed weten waar mee bezig bent. Misschien kan je iemand zoeken die ervaring heeft met grondwerk en kan je een paar lessen volgen hierin, ik heb dit zelf in het verleden ook gedaan en ben daar nog steeds altijd erg blij mee. Ik heb zelf een 4jarige waarmee ik nu dus grondwerk doe en zo opbouw naar het echte werk en volg nog steeds 1x per week les met haar bij een ervaren persoon!

suc6

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 18:00

heey

je kan op google grondwerk in typen en dan kijken wat er uitkomt
of zoals hier boven al zij een les nemen
of gewoon naar de bieb haha :o
suc6

LadyKantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 13:47

Ik denk dat als je het echt wilt leren, je het beste een ervaren persoon erbij kunt halen, zoals Prissey al aangeeft. Zelf heb ik ook les in grondwerk, en ik ben ontzettend veel te weten gekomen.

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 17:29

Les nemen! Echt waar, uit boeken of van internet ga je het niet leren. Waar woon je precies? Misschien kan je iemand vinden die lesgeeft in Rechtrichten? Daar leer je ook heel veel van! Onderandere loswerk en grondwerk! Kijk anders eens op de site van Marijke de Jong www.paardenbegrijpen.nl. Heel leerzaam!