Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vjestagirl schreef:Er zit een verschil tussen normale vragen 'wat zou er gebeuren als' en echt gewoon niet nadenken. Kom op, je kunt aan een emmer zien hoe dik de wand daarvan is. Je kunt zelfs zien dat als je ze vult met water en je ze optilt ze vervormen onder het gewicht. 1+1=?
Popeye123 schreef:Vjestagirl schreef:Er zit een verschil tussen normale vragen 'wat zou er gebeuren als' en echt gewoon niet nadenken. Kom op, je kunt aan een emmer zien hoe dik de wand daarvan is. Je kunt zelfs zien dat als je ze vult met water en je ze optilt ze vervormen onder het gewicht. 1+1=?
Ik heb er over nagedacht, en ik wist het gewoon niet zeker... daarvoor is bokt toch of heb ik dat mis??
Het is misschien ook een domme vraag, maar weet je wat ik ook had kunnen doen?? Ik had het ook zonder te vragen kunnen proberen en dan was mijn pony er doorheen gezakt... Ik vraag het juist omdat ik dat niet wil, en ik wist gewoon niet hoeveel plastic kan houden..