(alweer ik) leuke grondwerk oefeningen voor schet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marysa12

(alweer ik) leuke grondwerk oefeningen voor schet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 11:46

heey allemaal! omdat het weer weekend is heb ik weer meer tijd ow wat meer te gaan doen met mijn 3 shetten en ik vroeg me af of er iemand is die leuke grondwerk oefeningen weet voor mij en me shet fleur omdat fleur het erg leuk vind om oefeningen op de grond te doen inmplaats van mennen. en jammer genoeg kan ik niet meer springen met haar omdat ze een blessure had en ik gewoon nog niet teveel wil doen met haar. dus zijn er leuke oefeningen ? ze kent achteruit lopen wijken en ik ben ook een beetje bezig met vd. x

carmennine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 17:11

Ja kan wat balken op de grond leggen.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 00:47

Wat je kan doen is slalommen rond pionnen. Of soort schrik parcours maken dus zeiltje op de grond daar overheen laten lopen. Smalle doorgaan maken. Paraplu's weg zetten. Vlag weg hangen.

Steeph33

Re: (alweer ik) leuke grondwerk oefeningen voor schet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 00:55

ponytricks

Re: (alweer ik) leuke grondwerk oefeningen voor schet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 23:48

Je kunt allemaal verschillende dingen je pony aanleren. Zo kun je je pony leren om een kusje te geven, nee schudden, uiteindelijk kun je zelfs je pony voor je laten liggen. Het is heel leuk om te doen en het zal ervoor zorgen dat je een veel mooiere en betere band kunt krijgen met je pony's