Waar ga ik beginnen

Ik geef al een aantal jaren les op een manege, en zie dat sommige kinderen wel wat meer willen dan alleen maar paardrijden. Nu schiet mij opeens een naar mij idee een geweldig plan te binnen.
Voltigelessen!
Nu komt mijn grootste probleem, ik zelf heb nog nooit aan voltige gedaan en op onze manege is het er ook nooit van gekomen. Heb zelf wel jaren op selectie turnen gezeten.
Ik zelf zit te denken aan een introductieweek in de zomervakantie, leuk prijsje van maken en de kinderen kennis maken van de voltigesport.
Waar begin ik mee? > Zelf een aantal lessen bijwonen op een vereniging etc.
Ga ik gelijk alles aanschaffen? Of valt er zelf aantal dingen van te maken? Mij lijkt dat een singel sowizo een pre is en ik die singel dan maar uit het geld van de inschrijvers moet halen. Moet er perse tijdens een introductieweek zo'n voltigeton aangeschaft worden of kan het grondwerk ook prima op de grond?
Heb zelf al een aantal site's bezocht en me eigen ingelezen, ben naar demostratie's geweest. De motivatie is er in iedergeval!
Wie helpt mij op weg met een opzetje van een introductieweek? Waar moet ik goed op letten?
Alle tips zijn erg welkom!
Hoop dat het een beetje duidelijk is, dus brand maar los!