mijn zusje heeft een jonge pony gekregen rijd hier op. Ze is net 4 en heeft absoluut nog wat puber streken

Ik zou haar graag willen longeren, vooral voor de dagen dat mijn zusje geen tijd voor haar geeft (ivm school). Ik heb dit een keer gedaan en een paar rondjes deed ze het prima. Ze reageerde ook redelijk op mijn stem, dus ik kreeg de indruk dat ze dit wel geleerd had. Na een rondje of 4/5 keert ze naar binnen en komt op je af. Het probleem is dat ik haar niet meer terug krijg en dus niet verder kan longeren. Ik heb het nog verschillende keren geprobeert, ook met hulp van anderen, maar ze doet het niet meer.
Ze weigert te lopen, draait naar binnen en springt op je af. Nu ben ik hier niet bang van en probeer haar te corrigeren. Hoe meer ik corrigeer met stem, houding of zweep, hoe meer zij te keer gaat. Ook in een klein rondje krijg ik het niet voor elkaar haar voor me te laten lopen.
Iemand tips hoe ik dit goed kan aanleren (opnieuw?) of moet aanpakken. Ik kan zelf wel longeren, maar heb er niet super veel ervaring mee. Op de manege heb ik regelmatig paarden gelongeerd, ook die op je af sprongen en probeerden om te draaien. Door de juiste houding aan te nemen kreeg ik deze altijd terug op de volte. Ik heb geen ervaring met de dubbele longe. We staan niet op een manege en mijn zusje komt helaas niet met deze pony op de manege (wat ik erg jammer vind), dus ik kan hier geen hulp vragen.