jambette

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

privace

jambette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-10 22:49

hallo allemaal
ik heb een mini paardje en ben hem de jambette aan het leren.
voor ik een truckje aanleer ga ik altijd eens kijken als hij dat niet zo een beetje in het dagelijks leven doet.
nou ja, als hij zijn eten krijgt is hij altijd zeer onduldig(maar wacht flink hoor :j)
dan schraapt hij zo met zijn voetje over de grond.
dus dacht ik dat ik daaruit verder kon.ik tikte dus dat ene plaatsje aan en zodra dat hij zijn beentje ophefte zij ik 'goed zo!!!!!'
maar het probleem is dat hij nooit zijn beentje omhoog doet
ik heb ook al zijn been zelf opgeheft en hem beloont
maar toch blijft ie het doen
hij ziet de jambeette dus zoiets als schraapen over de grond
maar dat is helemaal niet de bedoeling :n
wie kan me helpen
danje wel *D

FemkeRoosje

Re: jambette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 14:06

Probeer niet meer te belonen als hij schraapt maar alleen belonen als hij zijn beentje iets optilt. En dat uitbereiden dus als hij hem iets optilt en hij doet dan goed doet dan moet hij hem iets langer omhoog houden of iets hoger houden en dan alleen dat nog maar belonen!

x_Britje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 08:56

Ik heb hetzelfde probleem en ik weet hoe je een kunst moet verbeteren: Door meer te belonen voor de keren dat ze het goed doen maar die van mij tilt zijn been nooit op... Hij schraapt altijd alleen maar, en als ie het nou een keer goed deed dan kon ik hem daarvoor de hemel in prijzen maar dat doet hij dus niet... :( Wat moet ik hieraan doen? :o

cindyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 20:53

Ik clicker als hij snapt dat als jij click als hij zijn een omhoog doet en uit eindelijk heb ik bij die van mij zijn been gepakt en hem een beetje naar voren op getild en toen geclickt en nu snapt hij het. Na een paar keer clicker ik als hij zijn been hoger deer na 3 dagen een uurtje proberen snapte hij het.

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 21:23

Ik heb het vandaag aangeleerd.. ik weet niet of ze het nu snapt maar toch.
Eerst ging ze ook schrapen ik dan gewoon maar belonen en ze ging hem vanzelf hoger doen.
Nu zit er een hele mooie in alleen nog hier en daar wat aan de commando's werken :)