Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) maar vind het moeilijk om de volgende stap te zetten en ook wat meer te doen dan alleen rondjes stappen en draven...
sowieso is het wel handig voor in de winter, want ik ga door de nodige gebeurtenissen nu niet meer zomaar in het donker buiten wandelen
Millanka schreef:Ik heb wel zijn dvd's gezien ik vond hem eerlijk gezegt een beetje fel les geven. Hij leek een beetje opgefokt en best veel schreeuwen naar mijn idee. Ik zou er zelf niet zo goed tegen kunnen hoe hij dat doet... Maar als er eventueel wel andere mensen zijn die les geven dan zou ik het best 1 keer per maand wel willen doen.
Maar de bedragen die ik te gek vind zijn die van Piet bakker, rond de 40 euro voor een half uur dacht ik dat het was. Sorry, maar dat is gewoon te veel...
Ik vermoed dat dit bedrag uit een behoorlijk groot stuk reiskosten bestaat.
een tijd terug was dat het gene wat ik had ontvangen, dat was tijdens een clinic en moest je dus je eigen pony mee nemen naar de clinic en dan was het een half uurtje.
dan worden de reiskosten erg duur. Behalve als je een keer of misschien 2 per maand richting amsterdam komt? 

Ik ben heel benieuw nu, doordat ik verschillende meningen hoor, heb nog nooit iets van hem gehoord/gezien. Zeer benieuwd dus!