Hmm.. lastig. Van de horse-event opgave heb ik jullie longeer verhaal gelezen en gezien en dan is dit zeker een hele grote verbetering.
Maar.. toch vind ik het nog geen fijn beeld geven. Ik snap waarom de lijn zo vast zit, maar prettig vind ik het niet. Als hij alsnog omdraait ben je hem helemaal kwijt en volgens mij heeft hij vaak genoeg laten zien dat hij sterk genoeg is om dat voor elkaar te krijgen.
Toch is dit al een hele verbetering, fijn dat het beter gaat!
Ik zou ook de teugels van het hoofdstel afhalen, alleen maar meer ruis en iets wat niet praktisch is bij zo'n paard
Waarom de stoeltjes? Of de bak af te zetten?
Denk dat het beter is als je juist de hele bak gaat gebruiken en hem daarbij blijft vragen op te letten. Je kan dan ook de rondjes kleiner en groter maken (lees, openen en sluiten) en doormiddel van je eigen tempo hem laten verruimen. Daardoor moet hij goed opletten en zal minder op de omgeving kunnen letten.
Ook vind ik hem vrij stijf van achter lopen, maar dat kan ook komen van de koliek aanval net. Probeer daar wel op te letten, hij mag wel wat meer buigen in het spronggewricht.
En ik vind het een beetje jammer dat ze vrij onrustig is met de lijn wat betreft drijven. De ene keer gooit ze de lijn, andere keer gebruikt ze de zweep. Ik zie liever meer lichaamstaal en duidelijker zweepgebruik.
Maar goed, het is al een hele verbetering, keep up the good work!