Nu, wat is er gebeurd .. Ik had een blok, en héél stevige pallet, zelf uitgebreid uitgetest etc. Superstevig .. Dacht ik .. Vorige keer "op het blok" aangeleerd en dat ging super. Pony stond er snel op en pallet bleef gewoon hetzelfde. Maar gisteren ... pony werd enthousiaster, plaatste dus meer gewicht op zijn voorhand (denk ik, ging er zeg maar steviger op staan) en stond net op een verkeerde plaats ofzo. En ineens *KRAK* .. zat pony met 1 hoef door het pallet

Natuurlijk meteen pallet weggedaan, maarja, nu heb ik niks meer ... Heb nog wel gekeken naar wat boomstronken die daar toevallig aanwezig zijn, maar deze zijn naar mijn mening niet breed genoeg voor de pony om met 2 hoeven erop te kunnen .. Dus ik moet iets anders zoeken .. alleen, wat?
Zou iets moeten hebben dat stevig is (uiteraard

Iemand tips/ideeën? Wat wordt er tegenwoordig gebruikt?
Heb gezocht naar andere topics en het enige wat daaruit naar voren kwam wat mij wel iets leek was zoiets:
gillian schreef:Ik heb een blok waarvan de bovenkant 40x40 cm is, hoogte 30 cm en de onderkant 50x50 cm.
een maatje groter wordt dan 50x50, 40 hoog en 60x60 onderkant.
Maar waar vind je dat/kan je dat laten maken? En is dat wel echt stevig genoeg? Ik neem aan van wel aangezien er nu ook een serieus paard op staat, maar na het pallet vertrouw ik het toch niet meer zo