Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hannah_Menno schreef:Want?
Hannah_Menno schreef:Maar je titel gaat over vrijheidsdressuur
Dit past denk ik beter onder [GVL] Grondwerk, Vrijheidsdressuur en Longeren
Maar dat moeten de moderators maar beslissen!
Hannah_Menno schreef:Voltigeur schreef:Ik heb 't effe verandert... Past de titel je nou beter? :pEven afwachten wat de moderators dus zullen doen!
Hannah_Menno schreef:Haha, nou ik bedoel het niet zo 'ik wil het hier niet hebben!!!!'
Maar het lijkt mij beter bij Grondwerk, VD en longeren omdat dáár veel mensen zitten die aan VD doen en je dus meer onderbouwde meningen kunt verwachten.
Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar ieder denkt daar anders over. Ik vind er niks ergs aan. Ik vraag zelf ook zo vaak wat onder het zadel (ook al rijd ik dan bitloos) en daar zie ik niks verkeerds in. Er is eerder zo'n topic geweest ik zal hem zo even opzoeken. Daar zei iemand dat ze een halster + halstertouw niet bij VD vind passen maar ík persoonlijk vind het absoluut geen probleem.
Amable schreef:Ik denk dat je vrijheidsdressuur op 2 manieren kan interpreteren. In de zin van "je paard leuke kunstjes leren" of in de zin van "je paard in vrijheid opleiden vanaf de grond" waarbij je ook aandacht aan kunstjes leren geeft.
Wat ik altijd zeg, vrijheidsdressuur is eigenlijk dresseren ofwel trainen in vrijheid. Wat je je paard leert maakt dus niet uit, als het maar in vrijheid is.
Het boek waar jij op doelt is meer bedoelt om mensen uit te leggen hoe je de kunstjes aan kunt leren. Bedoelt voor een breed publiek en daar is een mooie pakkende voorkant goed voor de verkoop. Want laten we even eerlijk zijn, het plaatje is prachtig en trekt de aandacht! En dat is toch het eerste wat een boek doen moet...