Hoe moet dit??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Uniquey

Hoe moet dit??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 21:23

Hallo Allemaal,

Ik heb gekeken naar heel veel van dat grondwerk en vrij heids dressuur. Dat zou ik ook aan mijn paard willen leren maar mijn paard is zo'n paard dat niks wil doen bijv. Als ik vraag of die iets wil doen dan kijkt ie me aan en als ik hem niks geef in zn aandacht weg ;( . hoe zou ik m'n paard zo iets aan kunnen leren?? :P

Groetjes

p.s. Als ik verkeerd sta sorry
Laatst bijgewerkt door Uniquey op 06-02-10 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Re: Hoe moet dit??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 21:29

Ik heb even GeTeMt. Dit hoort niet bij VD en longeren foto's maar VD en longeren algemeen.

Het is handig om te beginnen met de basis. Meelopen, halthouden, achterwaarts en stil blijven staan op commando. Hoe je dit aan kunt leren lees je op;
www.everyoneweb.com/NALANTA
Wat ik aanraad is om te gaan werken met een clicker. Dat is duidelijk voor je paard, die weet dan waar hij aan toe is. Plus dat je dan minder snel een happerig paard zal krijgen.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 02:33

Moderatoropmerking:
Zoals je in de charter bovenaan dit forum kunt lezen, is het niet de bedoeling om vragen te stellen die direct in de FAQ genoemd worden. Je kunt de FAQ hier vinden: [GVL] FAQ Vrijheidsdressuur (lees dit eerst!).
Hier staat een hoop info in waar je mee verder zou kunnen. Als je nog een specifiekere vraag hebt, dan kun je hier een nieuw topic over openen; deze gaat op slot.