Maar nu had ik dat topic dus ergens geplaatst, en kreeg ik een reactie van een persoon die mijn foto's had gezien en vond dat het al heel goed ging. Hij/zij doet ook VD met zijn/haar pony en die ging ook eerst schrapen en hij/zij heeft dat toen beloont en daarna uitgewerkt tot de jambette en hij/zij vond de jambette op het blok een erg leuk trucje.
Daarop heb ik gereageerd dat zo'n dingen in de planning zitten maar dat ik graag heb dat hij maar 1 ding doet op 1 commando, dus alles op z'n tijd. Waarom hij/zij weer reageerde dat zijn/haar shet heel slim is en binnen een half uur door had dat ie op het blok moest. En ondertussen doet die shet niks anders als die dat blok ziet, hij moet en zal erop staan..
Ben ik nou de enige waarbij mijn haren overeind gaan staan bij zo'n reacties?

Ik heb laten weten dat ik zo'n dingen net wil voorkomen, omdat die van mij sowieso al dominant is en moeilijk om mee te werken, dus dat het belangrijk is dat hij enkel iets doet als ik het commando geef, anders wil ik niet weten waar het eindigt.. Waarop ik een reactie kreeg dat zijn/haar pony niks krijgt als ie dat doet en dat het dan wel overgaat, met daarachter het leuke verhaaltje dat de pony eens de waterbak had omgegooid en 'je raad het al

Ik kan het inderdaad al raden ja .. Maar ligt dit nu aan mij dat ik daar niet mee kan lachen (duidelijk in tegenstelling tot de eigenaar/verzorger)? Natuurlijk is overal op gaan staan vrij onschuldig (alhoewel het mij niet handig lijkt

Ben ik nu de enige die bij dit soort kleine dingen al denkt van: ieeee ..