Ik wil binnenkort met mijn verzorgpony beginnen aan T-Team. Nu weet ik wel wat het inhoud, maar ik zou me er graag wat meer in willen verdiepen. Ik vroeg me dus af of iemand goede boeken of leuke sites weet over T-Team en T-Touch of oefeningen die niet al te moeilijk zijn. Alvast bedankt!
Ik heb net even op internet gekeken in de catalogus van de bieb, maar ze hebben geen boeken van haar, alleen eentje die over honden gaat, maar dus niet geschikt voor mij. Wat is een boek wat echt aan te raden is voor als je net begint, waarin alles goed uitgelegd staat?
het nieuwe boek van linda tellington jones is erg goed, maar denk dat een clinic je meer opweg kan helpen. Je maakt touches snel te hard/snel/stijf en de tteam oefeningen eens zien in het echt en wat hulp erbij is ook erg handig. Vanuit het boek heb ik nooit de technieken toegepast en nu na de clinic wel en sla ik af en toe het boek erop na.
HazyDawn
Geplaatst: 30-10-09 12:03
Haar nieuwe boek "Gedrag en training van paarden" is idd heel erg leuk. Er staan al haar trainningsmethodes op een duidelijke manier in uitgelegd ( ook vele foto's) Bij ons in de bieb hadden ze het gelukkig wel. Je kan bij jouw bieb ook vragen of ze het boek voor je willen bestellen. Doet mijn bieb wel . succes.
Ja dat zou ik wel kunnen doen, scheelt toch weer geld. Bedankt! En ik was ook van plan om er hulp bij te vragen, maar ik vind het toch fijn om eerst al wat informatie te hebben zodat ik ook weet waarom ik iets doe enz.