Longeren uitbreiden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AmberHeijman

Longeren uitbreiden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 19:34

Hallo. :)
Ik longeer mijn AV 1x à 2x in de week meestal wel eventjes, omdat ze nog jong is en ik haar niet wil overbelasten door elke keer te rijden. Ik longeer haar nu met een halster, maar ik wil het toch wat meer uitbreiden. Ik beschik niet over een longeersingel of iets dergelijks, dus zijn er ook andere mogelijkheden om haar te longeren?

Groetjes. :D

mystery1980

Re: Longeren uitbreiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 19:36

longeren zonder lijn en als ze er dalijk aan toe is over balkjes heen?

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 19:39

Balkjes draven aan de longeerlijn heb ik nog niet aan gedacht eigenlijk, goede tip! :)

Kyliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 19:41

ik weet niet of je een zadel hebt maar je kan ook bijzetteugeltjes aan het zadel maken.
Mijn AV vind longeren niet leuk. Los in de bak werken daartegen vind hij wel erg leuk. Ik weet niet of je zoiets ter beschikken hebt. Je zou het kunnen proberen.

Danielle

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 19:57

Kyliam schreef:
ik weet niet of je een zadel hebt maar je kan ook bijzetteugeltjes aan het zadel maken.
Mijn AV vind longeren niet leuk. Los in de bak werken daartegen vind hij wel erg leuk. Ik weet niet of je zoiets ter beschikken hebt. Je zou het kunnen proberen.

Danielle

We beschikken iig niet over een longeercirkel, dus dan zou ik de bak af moeten zetten, maar ik denk niet dat dat me gaat lukken!
Mijn AV vind longeren ook niet het allerleukste, maar ik doe het meestal ook niet zo lang, en na het longeren mag ze altijd nog eventjes loslopen! :) Maar ik denk dat ik morgen met balkjes ga proberen, en dan gewoon met het halster. Bedankt!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 07:18

RT--> GVL