Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar je kunt in bijvoorbeeld bootwinkel ook touw vinden dat met zacht katoen aan de buitenkant is. Ik vind de ronde teugels wel lekker omdat je nog het gevoel hebt iets in je handen te hebben.
Jalenka_Kiya schreef:Ik heb dus ook zelf teugels gemaakt. Zilverkleurige musketon haken en rondgevlochten wit touw gekocht. Dit om de haken gevouwen en goed vastgestikt. Dit dubbelgeslagen deel omwikkeld met 3 kleuren suedelint (groen, blauw en lila) om het af te werken net als bijvoorbeeld bij een leadrope. Ziet er netjes en leuk uit. Ik kan eventueel van de week wel een foto maken.
Enige nadeel is dat mijn touw op nylonachtige basis is. Het is wel zacht maar als je paard een harde ruk zou geven zal dit wel in je handen branden. Gelukkig mij niet gebeurdMaar je kunt in bijvoorbeeld bootwinkel ook touw vinden dat met zacht katoen aan de buitenkant is. Ik vind de ronde teugels wel lekker omdat je nog het gevoel hebt iets in je handen te hebben.
Succes!
dus daarna lukte het niet nog een keer
MAAAAARRRRR dat knopje zit er dus ergens op! Wie weet wat een verborgen knopjes hij nog meer heeft!
Volgens Piet Bakker moet je ook altijd benutten wat het paard je uit zichzelf aanbiedt dus dat belooft nog wat haha.