Iemand ervaring met speelbal van Equiplay?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mentjuh

Iemand ervaring met speelbal van Equiplay?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 22:34

Heey!

Ik heb vandaag het nieuwe speeltje voor de paarden binnen gekregen!
Het is dus de speelbal van Equiplay!
Heeft iemand ervaring met deze bal?
hij is nu namelijk opgepompt tot ong 90 a 95cm en nu al vrij "hard" opgeblazen zeg maar.
Ik ben heel benieuwd tot hoe groot jullie hem opgeblazen hebben aangzien er bij staat dat hij tot 120cm kan :)
En ben natuurlijk benieuwd hoe jullie paardjes het vinden :D

Het gaat om deze bal:
Afbeelding
http://equiplay.eu/grote-paarden-speelb ... p-135.html

Nickas

Re: Iemand ervaring met speelbal van Equiplay?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:59

Ik denk dat je het langzaam wat moet oprekken? Heb zelf geen ervaring met deze bal maar ik zou hem niet 'overpompen' in het begin. Als er een paard op hangt is dat misschien iets te veel van het goede in het begin, alhoewel het uiteraard wel zou moeten kunnen!

TurdusMerula

Re: Iemand ervaring met speelbal van Equiplay?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 23:23

Volgens mij kan hij na een paar keer 'heen en weer' oppompen/ leger wel wat groter worden; moet de boel nog oprekken.
Ik heb er hier wel een liggen, maar ik zou niet weten hoe ik die moet meten, dat heb ik niet bij de hand.

tess06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 00:14

bij ons op de manege is die tot 1m opgeblazen maar als er is een groter paard mee wilde spelen pompte ze hem verderop. Je kan hem echt wel verder oppompen hoor! Alleen krijg je idd dan wel een harde bal ;)

susupluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 19:43

ik weet niet groot die van 'ons' is opgeblazen maar je vroeg ook hoe ze het vinden dit is een filmpje van mijn verzorgpaard: ;( :D _O-