Als iemand hier iets over kan zeggen/bij kan helpen, graag natuurlijk
Maar tips voor een goed boek zijn ook bijzonder welkom. We beheersen inmiddels het hoofd schudden, flemen, kusje, mond open, pirouette (nou ja..een rondje, dat is dus een stukje verfijning waar hulp fijn voor zou zijn), liggen, steigeren, jambette, en we zijn bezig met de buiging, apporteren, spaanse pas, en het compliment. Targetten kan ze ook maar daar moet ik wel even meer op gaan oefenen, is een beetje vergeten. Zitten en knielen wil ik pas doen als het liggen perfect gaat, dus daar wacht ik bewust nog eventjes mee. Met een bal spelen vind ze niet heel erg leuk, maar ze kan het wel.
Voor de berggeit en spagaat kan ik gewoon nergens iets vinden, zeker die laatste niet, terwijl ik ze wel graag aan wil leren. En die kleine kunstjes dus..
Als iemand nog iets weet, hoor ik 't graag, qua ideeën/tips of suggesties voor een boek.

Alles staat er goed in uitgelegd, er staan ook verschillende manieren in om een kunstje aan te leren. Ik heb het hier nu niet bij me liggen, anders kon ik je al wat over die oefeningen vertellen.